…och som jag har kämpat emot…

men jag har insett, facebook är inte en personlig blogg. Ibland har man helt enkelt mer att säga.

Jag gör inte anspråk på att intressera hela världen. Jag gör absolut inte anspråk på att vara en insatt och kunnig debattör. Jag vill bara berätta om roliga, intressanta och spännande saker som passerar förbi mig. Jag vill fånga upp dem och sprida dem vidare. Om någon mer än jag har glädje av det – var så god!

/Sara

6 reaktioner på ”…och som jag har kämpat emot…

  1. Hihi, jag tar gärna på mig det ansvaret 😀 Jag tror nämligen att det finns MASSOR av roliga saker som susar förbi dig som många tycker det är kul att ta del av! KRAM!

    *lägger till i sin Google Reader* *nöjd*

Kommentera

