Och plugget går bra?

Ny termin, nya utmaningar!

Efter ett års naturvetenskapliga studier är det nu dags att bli stjärna på didaktik! (För den oinsatte betyder det i princip att jag ska bli bra på att lära ut saker.) Mycket tid på förskolan med barnen, mycket tid att läsa om hur, vad och varför… Det ska bli spännande, jag som har tillräckligt svårt att lära mig namnen på barnen.

Jag kanske skulle sätta upp en ”name count” som visar hur många av barnens namn jag lärt mig…

2 reaktioner på ”Och plugget går bra?

  1. Alla jag känner som någonsin har gått just didaktik har uppskattat de kursmomenten väldigt mycket, ska bli kul att läsa om dina upplevelser =)

    hehe, jag som ALDRIG lär mig namn skulle nog inte kunna lära mig namnen på en hel skock ungar…

Kommentera

