Framförhållning

Sitter och kollar föreläsningar om olika områden att göra examensarbete inom. Just nu pågår ”språk och litteratur”, men jag har precis fått veta att om man inte går en språklig inriktning så göre man sig icke besvär med ett arbete inom det området. Bäst att kolla in ”Internationaliseringsperspektiv på pedagogisk verksamhet” istället.

Det intressanta är att jag och mina studiekamrater ska ha bestämt kompetensområde för examensarbetet senast 15 april. Själva arbetet ska göras under hösten 2012. Jag tror inte att jag någonsin har haft sådan framförhållning.

Just nu lutar jag åt något i stil med ”betydelsen av estetisk gestaltning inom naturvetenskapsdidaktik”. Tjusig titel, eller hur! Får väl se hur många gånger jag hinner ändra mig, eller blir talad till rätta av auktoriteter på ämnet…

2 reaktioner på ”Framförhållning

  1. MarieLouise

    Ja kommer nog bli många funderingar innan den 15 april, vet hur det är!! Man ska lyssna in och ta emot goda råd, men aldrig bli övertalad är nog det bästa råd jag kan ge för stunden..,

Kommentera

