Lååång tid

Arbetsplatsen har tillhandahållit presentbiljetter, så nu har jag bokat biljetter till en show jag tycker verkar kul, Ljust och Fräscht. Man är ju lite i branschen, både som konsument och återförsäljare. Får väl se om jag och min medsläpade make ”skrattar oss vansinniga”. Det är ju tanken med att gå på en show med herrarna Lindström och Schyffert.

Det enda tråkiga är att vi inte ska gå förrän i december. Men då har vi ju å andra sidan gott om tid att boka barnvakt. *nudge nudge* Under tiden underhåller jag mig med att kolla in var vi ska sitta någonstans. Jag tycker att det ser helt ok ut…

3 reaktioner på ”Lååång tid

  1. Pingback: Den som väntar på något gott… « peacelovescience

Kommentera

