Röda skor

Jag tycker inte om röda skor. Röda skor har inget som helst existensberättigande i min värld. Jag förstår inte vitsen med röda skor.

Varför har folk röda skor när de inte har något annat rött alls på sig? Varför?

Nu har jag fått omvärdera. Rackarns! Jag har nämligen sett något som är kärlek vid första ögonkastet. Men jag lovar en sak: om jag köper dem ska jag aldrig ha dem utan att ha kläder som är åtminstone delvis röda. Tummis!

Dessutom valde spotify den här låten precis när jag såg dem. Spooky!

4 reaktioner på ”Röda skor

  1. Jag som helt saknar sinne för hur färger passar ihop skulle mycket väl kunna gå ut i röda skor utan annat rött på mig. Inga problem!

    De var fruktansvärt läckra. Jag har nog en liten crush jag med, tror jag. 🙂

    1. Jag som har trott att folk går i röda skor för att de tycker att det är snyggt, inte för att de inte inser att det inte är det 😉

      Smaken är olika, och det är ok.

      Jag har en lite crazy idé. Ett par såna här dyra pjuck har man inte varje dag, och man vill inte gärna ha dem på samma kalas som sin kompis. Vad sägs om en gemensam investering med delad vårdnad?

  2. *L* ja jag tycker helt åt andra hållet, älskar röda skor och låter dem gärna skina och lysa i sin rödhet helt allena =)

    Värda att köpa, DO IT! They have pricks too! 😉

Kommentera

