Helt skamlöst

Jag har ett nytt trix för att snabbt och enkelt samla barnen när det behövs. Det kan t ex vara på utflykt eller hemma när de är för stissiga och uppe i varv.

Jag säger bara: kom så har vi samling! Jag profiterar helt skamlöst på förskolans rutiner. Det är en fantastisk känsla när kottarna kommer springande, sätter sig bredvid mig, ger mig full uppmärksamhet och räcker upp handen innan de pratar. De verkar dessutom tycka att det är kul!

Jag lovar på heder och samvete att inte missbruka begreppet. Jag ska bara använda det i positiva syften för kort information och nedvarvning. Lovar!

En reaktion på ”Helt skamlöst

  1. Pingback: Teaterrutin « Drama Online

Kommentera

