Bloggstatistik

En förhoppningsvis kul grej med att blogga är att kolla på statistik för bloggen.

Jo, så är det, ingen idé att förneka, man vill ha så många visningar som möjligt, men det är mer än så. Man kan se vad folk har klickat på (Definitely Beautiful ligger i topp) och vad folk har googlat för att hitta just min blogg. Det som värmer mitt halvnördiga bloggarhjärta mest är nog att jag har haft en besökare som har hittat in på min blogg efter att ha sökt på ”varning för leoparden”. En besökare i min stil!

Kommentera

