Dom älskar mig!

image

Jag visste det egentligen, men det är skönt med en bekräftelse ibland…

3 reaktioner på ”Dom älskar mig!

  1. Eller så vrålar de obehindrat hela vägen hemifrån, hela vägen till dagis, och fortsätter vråla när mamma går. Mycket tillitsfull kille som älskar mamma, dagis och hela världen. Det är ju en ganska klassisk förklaringsmodell, det där med att testa ramarna, men jag tror det är något mer.

    1. Ja, det mänskliga sinnet är väl inte riktigt så enkelt att en förklaring funkar i alla lägen. Själv skulle jag finna det ganska frustrerande att ha två stora starka, på alla vis överlägsna, människor som helt självklart tog sig rätten att bestämma över mig jämt och ständigt. (Förutom när de inte är närvarande, då den rollen övertas av en massa andra stora, starka och överlägsna människor.) Jag skulle också vråla ibland…

Kommentera

