Var tar tiden vägen?

Jag vet, det har varit ganska tyst här på sista tiden. Jag har ingen bra förklaring. Jag nappade inte ens när kollegan visade mig en reklambild på vilken företagsnamnet visades på snygga tjejrumpor. (Företaget har ingen koppling till just tjejer. Eller rumpor.)

Var tar tiden vägen?

Jag har inte mer att göra nu än förra hösten, men jag kan inte ens förmå mig att hitta tid till att gå till friskis, som jag gjorde då. Vad beror det på? Mindre tid? Mindre motivation? Vem vet…

Det är nog bäst att jag kollar så det inte gömmer sig någon rökande grå i garderoben!

Kommentera

