Rapport

Ja just det, jag lovade en rapport.

Jag vann auktionen på den här:

vilket jag är väldigt glad för. Den här söta sockerskålen hör till mina favorit-tekoppar.

Däremot förlorade jag budgivningen på en sån här:

vilket var väldigt tråkigt eftersom jag har en blå, vilket är den vanliga färgen, och gärna hade haft en vit också. Till kaffe, måhända? Men vad gör man när det sitter någon och kastar in ett (säkert) skyhögt bud sista sekunden? Den som vann den hade säkert gått högre än jag i alla fall, men irriterande att sitta och sukta efter den hela dagen för att torska på målsnöret kl 23:52…

Kommentera

