Inga stenar under vattenytan

image

Jag skrev nyss om att kapa säkerhetslinan och kasta mig ner i vattnet utan att veta exakt vad som fanns däri. Dvs, jag har sagt upp mig från mitt jobb utan att ha ett annat. Nu verkar det ju lite som att möjligheterna till ett nytt när jag är färdig förskollärare är rätt så goda. Tihi!

2 reaktioner på ”Inga stenar under vattenytan

  1. Kul! Och spännande och lite läskigt. 🙂
    Jag tror att det inte alls är otroligt att universum ser till att ta emot om man är modig nog att kasta sig ut utan skyddsnät. Alltså, skyddsnätet finns där, man får bara lov att tro att det finns även fast man inte kan se det.
    Kanske inte varje gång, men ja. Ofta. 🙂

  2. Pingback: Nya utmaningar « peacelovescience

Kommentera

