Sååå tlött…

Ja, jag skrev ju aldrig om själva körfinalen. Det beror mest på att det kommenterades så friskt på både Twitter och Facebook att det liksom inte fanns något kvar att säga. Åtminstone inget som jag orkar gå in på i detalj.

Vi vann tävlingen, vi vann publikens pris och vi vann kändispriset. Vi satte nytt poängrekord med sisådär 50 poäng. Det var en magisk kväll som avslutade den magiska veckan.

Just nu är jag så tlött så tlött. Jag har de senaste dagarna varit med om en av de största urladdningarna av energi i mitt liv. Klockan är 14:42, men mitt huvud säger kvart i två på natten. Vi har rest i ett dygn. Jag vet att jag borde hålla mig vaken nu, men soffans kuddar är så frestande.

Det här är riktigt jobbigt.

Kommentera

