Mot nya mål

Jag har förvisso inte givit några nyårslöften i år heller, men min vana trogen upprepar jag vad jag vill sträva efter under det kommande året. Det mesta är klippt och klistrat från tidigare år, men somt har jag tagit bort och somt har jag lagt till.

Mina strävansmål version 2014:

Inför 2014 lovar jag ingenting, men jag vill kunna tänka efter en extra stund innan jag blir arg på mina barn.

Inför 2014 lovar jag ingenting, men jag vill kunna göra det jag gör ordentligt, oavsett om jag jobbar på förskolan, leker med barnen, sjunger, roar mig med vänner eller umgås med min man.

Inför 2014 lovar jag ingenting, men jag vill träffa mina underbara vänner mycket oftare. Ni som känner er träffade: Jag blir jätteglad att höra ifrån er också!

Inför 2014 lovar jag ingenting, men jag vill uppdatera den här bloggen ofta, minst varannan dag vecka månad.

Inför 2014 lovar jag ingenting, men jag vill bara blogga om intressanta, engagerande ämnen eller roliga händelser som någon faktiskt kan uppskatta att läsa.

Inför 2014 lovar jag ingenting, men jag vill komma på hur jag ska få ihop de två föregående punkterna.

Inför 2014 lovar jag ingenting, men jag vill att jag och alla människor jag kan påverka ska ha det så bra det bara går, med mycket glädje, sång, skratt, värme, närhet och kärlek!

Inför 2014 lovar jag ingenting, men jag vill prova på lajv!

Kram på er!

/Sara

Ja just det ja! Inför 2014 lovar jag att snorkla så mycket som möjligt!

Kommentera

